Cost Controller – ISP – GTSD


Cerinte minime:

Diploma de Licenta sau echivalent.

6 ani de experienta in industrie, dintre care 4 ani de experienta in industria petrol si gaze.

Cunostinte foarte bune ale pachetului Microfost Office.

Engleza la nivel avansat, scris si vorbit.


Responsabilitati:

Asigurarea punerii in aplicare profesionala completa a conditiilor contractuale ale proiectului.

Mentine monitorizarea atenta a activitatilor proiectului, in conformitate cu conditiile contractuale.

Monitorizeaza toate revendicarile de la contractor si pregateste un raport de stare.

Controleaza toate activitatile proiectului..

Stabileste proiectul si controleaza procedura bugetele, mentine regulat o comparatie cu costurile reale pentru proiecte mici. Actualizeaza bugetele de control originale cu transferurile de la buget, susține modificarile si mentine bugetul de control.

Analizeaza proiecte de cost si programul pe o baza continua pentru a se asigura ca au fost identificate toate problemele si ca solutiile propuse sunt adecvate.

Verifica facturile de la ingineri.

Revizuieste problemele si recomanda solutii.

Intocmeste si pastreaza documentatia suport pentru angajamentul, cheltuielile si progresul fizic al muncii.

Analizeaza previziunile pentru costurile proiectului final si fluxul de numerar. Pregateste rapoarte de cost finale ale proiectului si intocmeste rapoarte.

Monitorizeaza programele detaliate, procentuale complete, linii de trend, repere, etc. Opinii privind continutul muncii aprobat pe toata durata proiectului.

Evalueaza productivitatea si resursele fortei de munca in raport cu necesarul initial.

Monitorizeaza starea de achizitie de articole si ia masuri de remediere.

Coordoneaza cu reprezentantii proiectului si le prezinta raportul privind costurile.

Asigura faptul ca procedurile de operare si intretinere in conditii de siguranta sunt respectate, sfatuieste contractorii cu privire la conformitatea cu procedurile de lucru sigure.

Utilizeaza zi de zi informatii pentru a sprijini controlul costurilor de proiect si functiile de planificare, inclusiv banci de date, programe de calculator si formele manuale.

Indeplineste alte sarcini similare cum au fost desemnate.

Monitorizeaza performanta costului de proiect pe perioada executiei.

Rolul și responsabilitatile se pot schimba in functie de cererea de munca si abilitatile persoanei.

Candidatul selectat trebuie sa lucreze 6 luni dupa perioada de proba.

Dupa confirmarea perioadei de proba, va fi analizata performanta angajatului.


Daca doresti sa aplici pentru aceasta pozitie, trimite CV-ul la adresa de email contact@pgrom.com cu mentiunea pozitiei pe care o doresti in titlul emailului.


Comments are closed